سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد تا زبان سریانی را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
بوی سیب
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دانلود مداحی 4

آهای خدای مهربون تنگه دلامون، برای صاحب الزمان تنگه دلامون، برای یار مهربون تنگ دلامون -(گلچین 84) -:- عبدالرضا هلالی [1329 کلیک]
می دونم که آخرش به رسوایی کار می کشه، سرمو گیسوی دلبر بالای دار می کشه - (گلچین 84) -:- عبدالرضا هلالی [511 کلیک]
شب اصغر شب هفتم، شب قحط آب مردم، سه شبه دیگه تن شه، میشه زیر نیزه ها گم - (گلچین 84) -:- عبدالرضا هلالی [798 کلیک]
ما خانه به دوشیم، غم زینب به دوعالم نفروشیم، ما مست و الستیم، به در خانه ارباب نشستیم - (گلچین 84) -:- عبدالرضا هلالی [655 کلیک]
پر از عطر خدایی کف العباس، که با عشق آشنایی کف العباس - گلچین 84 -:- عبدالرضا هلالی [613 کلیک]
نعره حیدری با من، مدال نوکری با تو، غم دو عالمین با من، کرب بلا حسین با تو - (گلچین 84) -:- عبدالرضا هلالی [514 کلیک]
بعضی روزا فکر می کنم بار گناهم، کاری کرده با من که پیش تو رو سیاهم(سوال و جواب، شب اول قبر) -:- محمود کریمی [1161 کلیک]
یک مناجات بسیار زیبا با امام زمان(عجل الله) به صورت دکلمه [7972 کلیک]
ای قلم سوزلرین دَ اثر یوخ...(مناجات با امام زمان(عج)به زبان ترکی) -:- حاج ابراهیم رهبر [7464 کلیک]
شب تار، بی قرار دلی که چاره نداره نفسم مونده تو سینه چشم من به راه یار، شب تاره -:- محمود کریمی [959 کلیک]
مانده ام تنها سالار مضطر من، بعد تو شد خاک عالم بر سر من بی کس و بی یار و یاور در دل صحرا، کاروانی بی پناه و یک زن تنها -:- محمود کریمی [1362 کلیک]
دل خون تر از ابر و طوفان، غمگین تر از باد و باران مانده به راه برادر، تنهاترین چشم گریان -:- محمود کریمی [651 کلیک]
دکلمه و همخوانی در فراق امام زمان(عج) -:- (تمنا) سید هادی گرسویی [732 کلیک]
همخوانی ترکی در فراق امام زمان(عج) -:- (تمنا) سید هادی گرسویی [515 کلیک]
گل نرگس آبروی دوعالم، خیالت کی می رود ز خیالم، جمالت جلوه الله -:- (تمنا) سید هادی گرسویی [1972 کلیک]
یا صاحب الزمان(عج) تو دلم یک دنیا حرفه که می خواهم بگم برا تو، تو بگو به من کجایی تا ببوسم خاک پا تو -:- (تمنا) سید هادی گرسویی [2216 کلیک]
بیا یاابن الحسن دورت بگردم، بیا تا دست خالی برنگردم -:- (تمنا) سید هادی گرسویی [2417 کلیک]
ما از دوکوهه امدیم اینجا غریبیمف حتی زبوی فاطمه هم بی نصیبیم(مرو مادر) شهادت حضرت زهراء(س) -:- عبدالرضا هلالی [492 کلیک]
آقا جون کرب بلات، صحن و سرات، کرده دیونم انشاء الله قسمت بشه تو حرمت روضه بخونم -:- عبدالرضا هلالی [1144 کلیک]
صد مرده زنده می شود از ذکر یاحسین، ارباب ما معلم عیسی بن مریم است -:- محمود کریمی [686 کلیک]
قیامت را قیامت می کنی تو، برامامان هم امامت می کنی تو -:- محمود کریمی [278 کلیک]
وای.. وای.. بابا حسینم (درد دل حضرت رقیه(س) با امام حسین(ع) ) -:- محمد رضا طاهری [333 کلیک]
ماه غم آمد، بزن بر سر و بر سینه مه ماتم آمد [171 کلیک]
شهید علقمه واویلا، واویلا عزیز فطمه واویلا، واویلا -:- محمود کریمی [748 کلیک]
قدر تو زیاد خریدارم زیاد، اینم بمونه همه عالمو بدم باز کم میاد، اینم بمونه -:- عبدالرضا هلالی [440 کلیک]
اگه یک روز فرشته ها بگن چی می خوای از خدا، لبام باز می کنم و می گم به خواهش و دعا،شهادت شهادت همه آرزومه -:- عبدالرضا هلالی [444 کلیک]
مناجات با خدا و مناجات با امام زمان(عج) -:- محمود کریمی [1595 کلیک]
مناجات با امام زمان(عج) و امام علی(ع) شب 21 ماه رمضان 83 -:- محمود کریمی [1084 کلیک]
دلم به عشق یارم گرفته حال و هوایی، نوشته روی قلبم به خط کربٌ بلایی، همه هستیم حسینه، می و مستیم حسینه -:- حسین سیب سرخی [404 کلیک]
نماز عشق را خواندم به پشت درب این خانه، ولی من سجده خود را میان کوچه ها کردم...(فاطمیه) -:- محمود کریمی [533 کلیک]
غم عشقت بیابون پرورم کرد ... هوای وصل بی بال و پرم کرد، به ما گفتی صبوری کن صبوری... (امام زمان (عج) ) -:- محمد رضا طاهری [916 کلیک]
تو دلم یه دنیا حرفه که می خواهم بگم براتون ... تو بگو به من کجایی تاببوسم خاک پاتون (امام زمان (عج) ) -:- میرداماد [2789 کلیک]
فرازهایی از زیارت عاشورا همراه با درد دلی با امام زمان (عج) -:- سعید حدادیان [635 کلیک]
به زیر زلفت این، ماه است و یا رو ... به روی ماهت این، شب است و یا مو (امام زمان (عج) ) -:- حمید علیمی [522 کلیک]
ای ساربان آهسته ران، کارام جان گم کرده ام ... آخر شده ماه حسین، من میزبان گم کرده ام (امام زمان (عج) ) -:- حمید علیمی [3566 کلیک]
سایتون سنگینه مولا، کجا رفته اون چشمهاتون، کوچه خیلی وقته مونده، چشم به راه قدمهاتون (امام زمان (عج) ) -:- عبدالرضا هلالی [2131 کلیک]
دل پریشونم، پریشونم که اربابم نیومد ... بعد عمری عاشقی حتی یک شب خوابم نیومد (امام زمان (عج) ) -:- عبدالرضا هلالی [1813 کلیک]
عزیز بی قرینه کی می آیی، صفای زخم سینه کی می آیی... -:- محمود کریمی [797 کلیک]
دلم بهونه می گیره، انگار دوباره تنگته، بهونه گیر گنبد، ناز و طلایی رنگته... -:- (عبد الرضا هلالی) [415 کلیک]
این دل رمیده من در انتظار حرم یاره، می خواد شش گوشه ببینه جز غم و زاری کاری نداره... -:- (عبدالرضا هلالی) [371 کلیک]
نیمه شبه و خلوته تموم شهر کربلا، بعد یک روز با شکوه، خوابن همه مسافرا... -:- (عبدالرضا هلالی) [416 کلیک]
لب تو طعنه به لعل سلقر میزنه، همه دلها برا عشق تو پرپر میزنه... -:- (عبدالرضا هلالی) [434 کلیک]
الا یا ایها الساقی... پیر میخونه کوثر، قهرمان آل حیدر... -:- (عبدالرضا هلالی - حسین سیب سرخی) [281 کلیک]
خدا حافظی با محرم و درد دلی با حضرت ام البنین(سبک خاک سرخ)... (حمید علیمی) [368 کلیک]
این، دل دیونه، کرده هوای، حرم ابوفاضل... (حمید علیمی) [1251 کلیک]
آدمی که این بختشه، بزار بگه که وقتشه، یک دلبری دارم عجیب، این دل من پایتختشه... (عبدالرضا هلالی) [408 کلیک]
یادش بخیر، با بچه های کوچمون، با چادر مادرامون،گوشه یک پیاده رو، یاد محرم کرده بودیم... (محمود کریمی) [358 کلیک]
دلم بهونه می گیره انگار دوباره تنگته... بهونه گیر گنبد ناز و طلایی رنگته (عبدالرضا هلالی) [353 کلیک]
این دل رمیده من در انتظار حرم یاره ... می خواد شش گوشه ببینه جز غم و زاری کاری نداره (عبدالرضا هلالی) [383 کلیک]
نیمه شب و خلوته تموم دشت کربلا... (عبدالرضا هلالی) [555 کلیک]

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا اقبال ثانی ( سه شنبه 86/11/2 :: ساعت 7:18 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دانلود مولودی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 9
>> مجموع بازدیدها: 63027
» درباره من

بوی سیب

» آرشیو مطالب
زمستان 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب